Schoolhandbaltoernooi 2019

Het jaarlijkse schoolhandbaltoernooi van HV ERIX komt er weer aan!

Op zondag 22 september a.s. organiseert HV ERIX voor de 44e keer het Lichtenvoordse handbalkampioenschap voor basisscholen uit de gemeente Oost Gelre.

We beginnen aanstaande zondagochtend om 10.15 uur met de poulewedstrijden. In totaal hebben zich 8 meisjesteams, 7 jongensteams en een gemengd team ingeschreven die met elkaar zullen strijden in 4 poules. De nummer 1 en 2 van de poule gaan door naar de kruisfinale. Na de kruisfinale zullen deze teams in de finales gaan strijden om de 1e of 2e plaats, of 3e of 4 e plaats. De poulewedstrijden en kruisfinales worden over de breedte van de zaal gespeeld, hierbij is het veld identiek aan minihandbaltoernooien. Door deze zaalindeling krijgen de teams meer speeltijd en is er meer actie in de wedstrijden, waardoor het extra spannend wordt!

De finales, die zullen beginnen rond de klok van 14.15 uur, worden op een groot ‘normaal’ handbalveld gespeeld, hoe gaaf is dat! Rond 16.00 uur volgt dan de uiteindelijke prijsuitreiking.

We hopen weer op een bomvolle Hamalandhal vol enthousiaste leerlingen en een tribune vol publiek!  Voel je welkom en geniet van het spel en het plezier van de jeugd!