Sponsoring

HV Erix is een bloeiende handbalvereniging waarbij gezelligheid hoog in het vaandel staat. Net als meerdere verenigingen zijn sponsoren heel belangrijk voor ons. Zonder hun steun, op welke manier dan ook, hadden we veel zaken niet kunnen doen. Al jaren kennen wij trouwe sponsoren. Hier zijn wij enorm trots op. Maar nieuwe sponsoren zijn uiteraard altijd welkom. Voor het sponsoren van kleding van een team tot het doen van een bijdrage voor materiaal, jeugdkampen etc. Sponsoring betekent voor de sponsor de mogelijkheid om wat meer naamsbekendheid te krijgen, maar vaak speelt ook de liefde voor de club of het feit dat een kind, partner of vriend bij de vereniging zit een grote rol. Wij hebben meerdere mogelijkheden om te sponsoren. Er kan o.a. gekozen worden voor shirtsponsoring, trainingspakken/jasjes,sporttassen, materialen etc. Mocht je interesse hebben om te sponsoren of iemand kennen uit familie- of kennissenkring die interesse heeft om de vereniging en/of een team te sponsoren, neem dan contact op met Annita Bokma, tel. 0543-451142.

Sponsorkliks Als je wel eens via het internet online aankopen doet, dan kun je Erix ook steunen door dit via Sponsorkliks te doen. Meer dan 100 bekende webwinkels doen hier aan mee. Het kost je niks extra, maar er gaat wel een commissie naar de club. Je kunt dit doen door op de vetgedrukte link hiervoor te klikken of via de speciale app op de Erix Facebook-pagina.

Krabbenborg Electrotechniek

Marc Kruip