Dames B1 HV ERIX strak in het pak!

Bij de dames B1 van HV Erix stond zondag 20 november '22 in de Hamalandhal een wedstrijd tegen de koploper HV Plus Serverijn/Heeten B1 op het programma. Ondanks het eerste jaar in een nieuwe competitie met veel technische teams uit Salland is het seizoen sterk gestart, met nog geen één thuisnederlaag. De meiden gingen daarom voor de winst en wilden de koppositie veroveren.

Voor de wedstrijd werden de nieuwe trainingspakken uitgereikt. Deze zijn gesponsord door Lacom Cranes & Supplies B.V. en Corporate Fashion Industries. Voor de trainingspakken willen wij de beide sponsoren heel hartelijk bedanken. Tijdens de warming-up werden de trainingspakken natuurlijk meteen gedragen. En het gaf de dames vleugels, want na een ruststand van 9-3, denderden de dames in de 2e helft door met goed samenspel. De verdediging zat potdicht en na veelvuldig scoren stond er dan ook een dik verdiende eindstand van 20-9 op het scorebord. Gefeliciteerd!