Webshop

Sinds kort beschikt HV Erix ook over een eigen webshop i.s.m. Leugemors Sport 2000 Winterswijk. Dit houdt in dat wanneer je via de webshop een bestelling plaatst, je daar 10% korting op krijgt. Daarnaast krijgt de vereniging ook nog eens 5%.

Er is een nieuwe trainingslijn samengesteld, waarbij je de kleding kunt laten bedrukken. En je vindt er naast het blauwe verenigingsshirt, ook overige sportkleding van Hummel in allerlei kleuren en accessoires zoals ballen, sokken, schoenen en tassen. Vanaf 25,- wordt je bestelling gratis thuisbezorgd,

Maar t/'m 31 december 2023 worden er geen verzendkosten berekend en kun je ook onder de 25 euro bestellen. Hier op de website is er een apart tabblad Webshop te vinden of klik direct op deze link Webshop.