Erix heren 1 gaat voor handhaving in hoofdklasse

De voorbereiding zit erop, de oefenwedstrijden zijn gespeeld, Erix heren 1 moet klaar zijn voor de competitie die zaterdag 30 september a.s.  om 20.15 uur begint met een thuiswedstrijd tegen Artemis uit Doetinchem.

Na het kampioenschap van vorig seizoen en de daarbij behorende promotie naar de Landelijke Hoofdklasse, beginnen de heren van Erix aan een nieuw seizoen op een hoger niveau. Ze zullen het ongetwijfeld moeilijk krijgen tegen nieuwe en onbekende tegenstanders en men zal moeten wennen aan het hogere niveau van de Hoofdklasse en langere reisafstanden met wedstrijden in Friesland, Drenthe en Gelderland. Doelstelling zal daarom zijn: handhaving in de Hoofdklasse. Met een gemiddelde leeftijd van net 26 jaar zit er echter nog voldoende groei in dit team wanneer die doelstelling gehaald wordt. Erix heren 1 rekent op steun van de trouwe supporters bij de thuiswedstrijden en hoopt tevens nieuwe supporters te mogen begroeten.