HV Erix Heren 1 zoekt een trainer/coach

Voor de herenselectie bij HV Erix zijn wij vanaf het seizoen 2022/2023 op zoek naar een trainer en coach voor team Heren 1.

Dit team speelt in de Hoofdklasse sinds 2017. Heren 1 is een gevarieerd team te noemen waar veel groei en potentie in zit. Fanatisme is bij hen niet te missen en ze gaan altijd voor de winst. Daarnaast is de derde helft ook belangrijk voor de teamspirit en natuurlijk de gezelligheid.

Erix is een handbalvereniging die binnen alle leeftijdscategorieën inzet op clubbinding en op maximaal haalbare sportprestaties zonder afbreuk te doen aan sportiviteit en plezier in het handballen.

Wat verwachten wij van onze train(st)er:

– heeft trainers- en coachervaring

– kan goed samenwerken om ook technisch plan uit te dragen binnen de vereniging

– heeft een duidelijke handbalvisie

– kan een spelersgroep motiveren

– heeft aandacht voor het team en individu

– kan leiding geven en nemen

– is handbaltechnisch en tactisch onderlegd

– kan gevarieerd training geven

– kan zich vinden in de visie van de vereniging

Ben je geïnteresseerd, wil je meer informatie of wil je eerst kennismaken? Stuur dan een mail naar erix@handbal.nl en wij nemen z.s.m. contact met je op.