Vier nieuwe sponsoren steken de jeugd van HV ERIX in het nieuw

Eind 2018 zijn een aantal moeders bij de jeugd opgestaan om zich in te gaan zetten voor een nieuw tenue bij de D-jeugd. Vanuit hun enthousiasme is het idee geboren om samen met hen en Erix-commissieleden te gaan kijken of het mogelijk was om de gehele jeugd in het nieuw te krijgen.

Om alle jeugdteams in het nieuw te steken en dit financieel haalbaar te krijgen, was het noodzakelijk om 4 sponsoren bereid te vinden om hieraan bij te dragen. Daar is veel energie en tijd ingestoken. Het benaderen van bedrijven, uitzoeken van de kleding, overleg met Han ter Woerds en de drukker, allemaal in eigen tijd en alles voor een mooi resultaat.

We kunnen dus nu als HV ERIX met trots zeggen dat KleventaKinderdagverblijf 't EigenwijsjeAannemersbedrijf Raben en Corporate Fashion Industries het mogelijk hebben gemaakt om alle jeugd van Erix in een nieuw tenue te steken.

Afgelopen zaterdag 2 november is gebleken dat het idee van eind 2018 heeft geleid tot een fantastisch resultaat. Tussen de wedstrijd van dames 1 en heren 1 heeft de officiële uitreiking plaatsgevonden. De sponsoren kregen een bos bloemen uitgereikt en onder hun toeziend oog en dat van het aanwezige publiek, kwam de jeugd in grote getale (totaal ruim 70 jongens en meisjes) de hal binnen lopen in een supermooi, blauw ERIX tenue. De logo’s staan prachtig op alle wedstrijdshirts. Voor alle jeugdteams nu één en dezelfde uitstraling. De competitie kan voor hen vast al niet meer stuk!

HV ERIX wil de sponsoren Corparate Fashion Industries, Aannemersbedrijf Raben, Kinderdagverblijf ’t Eigenwijsje en Kleventa heel erg bedanken voor hun sponsoring. Deze samenwerking levert een heel mooi plaatje op, zowel op de foto als in het veld.

Daarnaast een speciaal woord van dank voor de inzet van Esther van der Ven en Marion Zijdel, zij hebben zich hiervoor enorm ingezet. Super fijn! Ook Frank, Stijn en Gerard van HV Erix hebben veel werk verzet voor het prachtige tenue.

We hopen dat de jeugd in dit nieuwe tenue een geweldig seizoen tegemoet gaat!