Een geslaagd generatietoernooi voor handbalvereniging Erix

Afgelopen zaterdag 15 april organiseerde handbalvereniging Erix het jaarlijkse generatietoernooi. Dit is voor de leden een leuke manier om familie en vrienden uit te nodigen om met en tegen elkaar een potje te handballen. Om half 1 in de middag was het dan zo ver. Het geweldige aantal van 84 enthousiastelingen stonden langs de lijn. De eerste teams mochten klaar gaan staan om een potje tegen elkaar te gaan handballen. Jong en oud hadden groot plezier. Voor de kleinsten waren er spelletjes te doen aan de zijkant van het veld, zo konden zij bijvoorbeeld bij de snelheidsmeter zien hoe hard zij konden gooien. Toch wilden de kleinsten ook graag mee doen met de wedstrijden, de jongste deelnemer hierbij was vijf jaar oud. Dit seizoen is de jeugd van HV Erix enorm gegroeid. Mede door het succes van de oranjedames wordt handbal een steeds grotere sport. Hierdoor waren de spelregels ook al bekend bij het grote deel van de deelnemers van het generatietoernooi.

Wat HV Erix als club uit wilt stralen naar de jeugd is om te spelen voor het plezier en niet voor de winst. Toevallig kwam er bij het generatietoernooi geen winnaar uit maar werd het een gelijk spel voor team 2 en team 4. Natuurlijk werd dit beloond met een medaille en iets lekkers om samen te delen.

Namens Handbalvereniging Erix willen wij alle deelnemers bedanken voor hun enthousiasme en fanatisme. Wij hopen jullie de volgende keer allemaal weer te verwelkomen!

Lijkt het jou ook leuk om te komen handballen? Wij zouden het leuk vinden als je een keertje komt meetrainen!

Wij trainen op dinsdag:

F- jeugd (6 t/m 8 jaar) 17.00 - 18.00 uur jongens/meisjes samen