Heren 1 HV Erix zoekt een nieuwe trainer/coach

𝗚𝗘𝗭𝗢𝗖𝗛𝗧: 𝗧𝗥𝗔𝗜𝗡𝗘𝗥/𝗖𝗢𝗔𝗖𝗛 𝗛𝗩 𝗘𝗥𝗜𝗫 𝗛𝗘𝗥𝗘𝗡 𝟭

Wij zijn op zoek naar een trainer (en) coach voor de herenselectie bij HV Erix vanaf het seizoen 2024/2025. Het betreft het heren 1 team.

Dit team speelt sinds 2017 in de landelijke Hoofdklasse. Het is een gevarieerd team te noemen waar veel groei en potentie in zit, aangevuld met ervaren krachten. Fanatisme is niet te missen en ze gaan altijd voor de winst. Daarbij is de derde helft ook belangrijk voor de teamspirit en de gezelligheid.

HV Erix is een handbalvereniging die binnen alle leeftijdscategorieën inzet op clubbinding en op maximaal haalbare sportprestaties. En dit alles zonder afbreuk te doen aan sportiviteit en plezier in het handballen. Meer informatie over de vereniging is te vinden op www.hverix.nl

𝗙𝘂𝗻𝗰𝘁𝗶𝗲𝗽𝗿𝗼𝗳𝗶𝗲𝗹

- Heeft trainers- en coachervaring

- Kan goed samenwerken om zo ook het technisch plan uit te dragen binnen de vereniging
- Heeft een duidelijke handbalvisie

- Kan een spelersgroep motiveren

- Heeft aandacht voor het team en de individu

- Kan leiding geven en nemen

- Is handbaltechnisch en -tactisch goed onderlegd

- Kan gevarieerd training geven

- Kan zich vinden in de visie van de vereniging

Ben je geïnteresseerd, wil je meer informatie of kennismaken? Stuur dan een email naar technischezaken@hverix.nl en wij nemen z.s.m. contact met je op.