Update Coronamaatregelen per 26 november 2021

Corona-update.png#asset:351

Gisteravond 26 november heeft het kabinet nieuwe maatregelen aangekondigd i.v.m. het coronavirus. Die nieuwe maatregelen gaan morgen, zondag 28 november om 17.00 uur in en hebben voor onze vereniging behoorlijk wat gevolgen.

Hoe de komende dagen/weken er precies uit gaan zien, is nog onzeker. Dit gaan we in overleg met alle betrokkenen waaronder natuurlijk de Hamalandhal z.s.m. bekijken. Zodra we meer informatie hebben, zullen we dit direct laten weten.

Dit weekend mag er nog gespeeld worden, onder voorbehoud van de volgende restricties:

• Er is geen publiek toegestaan bij de wedstrijden.
  • De kantine is vanavond nog geopend tot 20.00 uur, Coronatoegangsbewijs verplicht.
  • Zondag is de kantine nog geopend tot 17.00 uur, Coronatoegangsbewijs verplicht.

Link naar een laatste update van de bond: Blog NHV Update Corona